älskar vädret !

jag har typ nt bloggat på lääänge.
men jag har bara inte haft lust eller orkat.
idag vaknade jag runt halv tolv efter en hel vild och kul kväll igår i sävedalen hos pappas kompisar :)
kom hem ngn gång runt ett, så la jag mig i sängen och bara lyssnade på musik, sjukt skönt :)
när jag vaknade sken solen och jag bara hoppade upp ur sängen av glädje, :)
så idag har jag kollat på tv, solat, läst tidningen, ätit godis och solaaat :D
helskönt :D
hela området har varit ute och fixat i trädgårdar klippt gräset och sånt, jag ääälskaaar lukten av nyklipptgräs :D
juste en tjej från lexby hade typ spelat in när en amerikansk tjej elr nått sjunger från youtube och sagt till massa att de va hon ;o
ja, ORKAR inte bry mig och henne nu....
jaaaaaa, inget att skriva, nu ska jag ner för pappa har tatt fram gooodis :D
hejdå och glad påsk (L)

soommmarfeelings (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0