i never should let you go. ;d

Hola guapaaas :D
idag vaknade jag runt tolv, gick upp åt såg på tv, gjorde de as länge, sen stack jag till allum, för jag hade inget att göra :)
träffade linnea, melina celina, och ngn mer vet inte vad hon hette.
jaja... sen sa linnea att hon hade tappat sin mobil hon va helt, går inte att förklara ''vilsen''
hahah, jag ringde, leta as mycke efter den.
sen hade någon den i furulund eller nått ;o
jag fatta inte riktigt, men hon fick tillbaka den iaaf :D
jag köpte en tröjja på gina, 50 kr rea förståss :D
riktigt fin med skärp till, kanske komer in till bloggen senare :D
come back later, maybe you can find out :)
sen åt vi oså, sen kolla jag på csi, och legaly blonde (stavning) :D
nu sitter jag här :D
juste jag ringde julia och linnea förut, dom bah måste snacka, så jag ringde, dom bah kan vi komma till dig och massa, men vi skulle ha en ''familje kväll'' passade nt bra då.
men ska göra något i veckan :D
imorgon vet jag inte vad som händer, uppdaterar då :D(L)
soloong suckers ;)
neää, skojja, hejdå (L)

ni får en liten gullig bild på evelina och sofia :D
SOFIA ÄR I PARIS NU, FATTA VA AVIS JAG EEEE :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0