when it was good (8)

oj, jag har verkligen inte bloggat på länge, måste börja uppdatera mer. förlåt. :(
jag har inte hunnit denna veckan, skolan, träningar, kompisar, plugga till prov.
ah... men nu släpper vi det.
idag har det varit en sjön familje dag, hel skön, ikväll blir de att sitta framför teven och kolla på körslaget och millenium :)
igår va de fredag, hade so prov, tog typ en timme att göra, men tror det gick bra iaf... bara tt hålla tummarna, fast jag fick hjärnsläpp när vi skulle nämna alla planeter i solsystemet ;o
veckan har la varit rolig, i skolan på en blå vägg i omklädningsrummet fick alla tjejer skriva sitt namn i guldfärg + marcus och ngn mer kille xd
johanna var inte i skolan, den tjejen gottade sig i trysil och åkte skidor :(
ska bli kul att träffa henne sen på måndag :D
imorgon är det första seriematchen, jag tror det kommer gå bra, inte jätte bra men bra, vi har bättre lag än förra gången...
och det är första seriematchen :D
ÄNTLIGEN !
jag måste bara säga, vädret. det är ingen idé att fixa håret när man ska ut, det förstörs ändå :(
anledningen varför jag uppdaterar dåligt är oxå att jag har inte ofta tillgång till dator hos pappa, jag sitter alltid vid min brors dator för den fettodatan är seg som fan, och har ingen egen.
men ska troligtvis få en, elr jag har en egen hos mamma. aja shit the same.
men ska börja lägga ut mer bilder, när jag lägger in från mobilen. :D
have it goood.
(L)

OOOOOLD !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0