bad update !

haloo där, jag har kommit på att min blogg suuuger -.-
men jag vet inte varför jag inte har uppdaterat inte orkat typ ?
imorgon börjar skolan. jag längtar INTE, men emelie längtar, älskling ska ju byta till änglagård :D:D
fast hon är ju ett år yngre men börjar i kroatien :D
vårat schema suger, våran nya klass suger, mina betyger kommer suga !
haha, ikväll blir det iaf myskväll med massa, vet inte vad linnea har tänkt sig, men ska ringa henne senare :)
måste ju ut ikväll när det är sista dagen och när jag är hos papap, pallar it partille -.-
det suger !
hörs ikväll eller imorgon efter skolan, juste slutar 11, så ska t liseberg med sofia,evelina,karin johanna och kanske sarah (L)
hon här tjejen är skitduktig !
dööööööööööööör !



ha d (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0