färgelanda cup (L)

tjena guys.

kom hem från cupen idag vid fyra kanske ?

slutade vid kvartsfinal i a - slutspel. men jag kan säga såhär.
vi spelade grymt tjejer, jag trodde inte vi skulle kunna komma så långt.
men det va ett stadslag typ.
vi va inte direkt toppt heller. men vi spelade grymt ändå. tjejer, utbynäs sk, så himla stolt över er, jag älskar er !



precis innan vi åkte hem, åkte vi och kollade på utbynäs p 98, dom gick till finalen och vann, och när dom gjorde första målet gjorde (alex elr basse) haha tvillingar -.-
målgest genom att dansa en dans som vi tjejer lärde dom.
och det gjorde dom i slutet av matchen oxå när dom vann, fast hela laget :D

det va kul.  :)

nu ska jag se på sex and tje city två, sen ska jag nog sova, är helt utmattad efter cupen.

byee (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0