godeftermiddag eller något ?

känner jag är den nya kissie ?
eller inte.

igår var jag död tror jag ?
vid åtta åkte vi och handlade jag bror och pappa, sen åkte vi hem t honom.
kollade tv och lite så, som sagt jag va typ död, somna typ tolv eller nått ?

idag är det träning, tjiihooo :D

har verkligen längtat efter att få träna, speciellt efter cupen, vi kom typ 6:a eller nått ? :)
det är 6 dagar kvar t skolan -.-
vill verkligen inte, vart har mitt sommarlov tatt vägen ?
allt har gått så snabbt ;o

men snart när bror kommer hem ska han laga mat, för jag suger på de.
sen ska vi äta ? konstigt (y)

två bilder från cupen, det gick typp inte att ladda upp fler -.-
enjoy eller nått ? :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0