i'm just a teenage dirtbag baby.

skolan idag va okej, inget speciellt. det hände bara en pinsam sak -.-
tränarrn ringde förut då, ska spela match imorgon mot lindome ;)
blir kul, hade match igår mot typ hjo eller nått, träningsmatch, vann me 3 - 2, gjorde ett mål *stolt*
skadade knät -.-
laaagom kul, nej. jag kunde seriöst inte gå imorse, fick så jäävla ont ;o
får se om jag är med på fotbollen, tror jag måste, har match på kvällen som jag vill vara med på ;D
min kamera sladd är borta, kan it ladda eller ladda upp bilder, superkul -.-
tror den ligger hos mamma :D
imnget intressant typ ?

haha vet ni vad ? ;o
enligt gurra tänder jag på 98:or, jag sa bara att en kille va söt -.-
haha, skitsamma, varför inte ta upp era anteckningblock on anteckna ;)
hejdåå :D(L)

hetbild, jagvet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0