lite skojjsigt ! :D

-

Jag har insett att min senaste kyss... vill jag uppleva igen.
Jag lyssnar på... olika.
Jag pratar... jävligt mycket
Jag tycker om... dig.
Jag avskyr när folk... ljuger & går bakom ryggen
Mina närmaste vänner är... bäst.
Min första vän hette... Elias
Kärlek är... det bästa och det sämsta som finns.
När jag borstar tänderna... går jag haha
När jag lagar mat... blir det en katastrof.
Jag tänder på... skejtstil och killar med magmuskler ;))
Det sexigaste yrket är... BRANDMAN, typ :$
Det är charmigt när... man rodnar
Jag är rädd för... hundar, myror och typ. vet it xd
Den värsta känslan är... ångesten
Den bästa känslan är... lycka
Jag är bäst på... haha, inte vet jag xd
Jag är sämst på... typ allt -.-
Om jag var ett djur skulle jag vara... en fågel ;)
Om jag va en insekt skulle jag vara... nyckelpiga, hihi
Om jag vore ett redskap skulle jag vara... ojj vet inte, aldrig funderat på det HAHA
Jag kommer alltid att vara... mej själv
Det finaste som finns är... vet inte..
I sommar... vill jag har roligare än förra sommaren !
Sist jag grät var... idag.
Jag kan... ilätt förlåta personer som inte är värda det.
Jag kan inte... släppa vissa personer som jag egentligen borde gjort för längesen
När jag bakar så bakar jag... kladdkaka
Min mobiltelefon är... mitt liv, typ.
När jag vaknar på morgonen... vill jag somna om.
Innan jag går och lägger mig... lyssnar jag alltid på musik.
Just nu tänker jag på att... inte falla tillbaka.
Bebisar är... gulligt ;)
Idag har jag... packaaat.
Ikväll ska jag... sova
I morgon kommer jag... vara i london ;)
Jag vill verkligen... att mina drömmar ska slå in.

Tycker ni det är roligt att läsa sånt här eller? ;) En liten tidsdödare är det iallafall för mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0