Standing where you left me..


skolavlsutningen, saknar er allra mest tjejer (L)


london imorgon, åååh. jag längtar. vill till planet nu, lyfta och flygaaa. jag behöver komma bort.
iaf nu och inte komma tillbaka, jag orkar inte mer nu.


okej, inte snacka om de mer då kommer jag bryta ihop.



iaaaaf. Jag har börjat skriva en berättelse. :D:D
det är typ om mitt liv, är riktigt nöjd med den, fast har bara skrivit tre sidor -.-
men, det hjälper mig typ, jag är glad när jag skriver, för jag skriver det jag tänker på typ.

men ska inte snacka så mycket, för jag måste packa lite till, är nästan färdig.
men jag lovar jag kommer lägga upp bilder när jag kommer hem, kanske efter cupen, för kommer inte vara hemma så mycket, ska på morfarsbegravning. :((((
så, vi får ses någondag, kanske kan uppdatera där, :D
men vi ses någongång,
kram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0