t landet, saknar morfar.

hejsan alla readers, haha typ inga. nää skojja :D

idag ska vi ner t landet, hämtar upp moster på vägen.
vi ska på begravning.
eller inte jag. jag stannar kvar i huset. jag klarar inte av.
senaste begravningen jag va på typ en månad sen kanske, gammelmormor.
jag klarade knappt av att vara där inne.
och jag orkar verkligen inte gråta mer, nu när jag är lycklig.
mitt liv är nästan perfekt nu.
då ska inte en begravning förstöra. det gjorde de senast.
så kanske får passa kusiner dom kanske inte heller följer med.
haha, mina kusiner är roliga så :D
men vi kommer hem imorgon på eftermiddagen kanske runt fem ?
men nu ska jag fixa mig för åker om nästan en timme, måste duscha och packa oså.
men uppdaterar när jag kommer hem imorgon, för måste kunna uppdatera innan cupen :D
så lägger kanske in fler inlägg då. vi får se.
men vi hörs när jag kommer hem imorgon,
HAA D (L)


senaste begravningen.
mobba it bilden, hade gråtit, drf jag inte är normal. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0