tjenaa mittbena :D

sitter här i soffan, ör helt pigg lyssnar på musik och deegar ;D
ska typ sova snart, annars kommer jag inte upp till SKOLAN IMORGON !
ÅÅNGEEEEEEEEST !
vi har vårat klassrum i den stora byggnaden (y)
italien har it äns bytt klassrum, haha ni suger :D
första skoldan va la okej, va bara där t halv 11, information och så.
ny klass, jiippiieee. den suger -.-
fast kanske blir lätt ballt ändå, victoria säger att jag måste se på den positiva sidan ;)
JAG ÄR KÄR I EN LÅÅT, som jag redan lagt utt på bloggen ;)
älskar den !

imorgon får vi se om jag tränar, har fortfarande ont i mitt knä och min fot sen matchen i lördags ;s
mitt knä typ pajjasööndeerr -.-
eftermatchen hade jag och derrick en as rolig konversation xd
nat :D
nt tjata, bara sovaa.
godnatt (L)


gammalbild ! ;)
sexigt med gamla bilder i know -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0