mest bilder, och intressant text :d

HEJSAAAN.

sorryy jag inte har bloggat, men jag har varit i london. :D
och igår sov jag med ebba och evelina hos evelina. men evelinas internet va konstigt.
aja, vi såg på valentine's day. eller haha, jag :D
dom kollade gamla foton, haha. några riktigt roliga.
jag somnade kanske fyra eller något, kunde inte hålla ögonen öppna, men innan de. ah, hade vi gaaaaaaaaanska kul :D
jag kanske inte borde nämna vad, ni kommer tycka vi är heeelt konstiga. och, vi e de.
sen vaknade vi tolv någon gång, jag vakna av att evelinas pappa kom in :D
dom vakna typ av en såg eller nått, haha jag hörde inget ? ;s
vi va med mike, sen stack vi vid 6 från honom.
hans syster är så himla gullig, hon gav oss godis tuggumi och en ett pärlhjärta, jag fick ett rosa pärlhjärta med ett L på :D
aja, gamlaaa bilder kommer nu :D


ebba, remember ? :D


ammenäs (L)

gothia 2009 (L)


vi sminkade oss som fjortisar *HOOOST*

hahaha, skrattade i månader åt denna bilden :D

faaiilad bicacleta xd *stavning*


love u.

orkar inte fleeeer.


HAAAAAAA D ! :D

Kommentarer
Postat av: daniella

omg , lergropen och jag ,du julia. tider de <3

2010-08-23 @ 22:28:45
URL: http://letsbringcolours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0