vatteenkrig ! (L)

halodär, nemen tjena, tjolaaahopp !

idag har jag varit med emelie linnea jennie linnea och sanna, först åkte jag och emelie t sävedalen och hämtade hennes id kort :D
sen va vi med dom andra, och sen åkte vi t fotbollsplanen och va där med lite folk, sen hade vi vattenkrig vid omklädningsrummen för vi hittade städhanskar så fyllde vi dom med vatten :D
vi va verkligen genom blöta sen, sen stog vi i duschen och snacka, HAHAH. linnea typ låg ner ;s

nu ska jag snart äta sen ska jag ut med dom igen, fats då är evelina med (L)
hörs senare ikväll tror jag (L)
HAA D ! :D

btw: blir bilder senare, det typ dampar -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0