är uppe med mattias johansson och jessica :)

bra att veta typ xd
inget att göra :D

ÄRLIGHET:

Ditt äldsta hångel? 95:a tror jag, om man it räknar med typ gothia discot (y)
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? en elr två.

Vad tycker du om kärlek? bra&dåligt , men samtidigt underbart
När kramade du någon sist? todday.
Kramade du någon speciell person? viccyboii, julia, lydia :)
Har du svårt för att bli kär? riktigt kär, ja. typ bara kär. nej !

När kysste/hånglade du med någon sist? vet inte riktigt, inget minne, HAHA xd
Är du singel?- si

När fick du senast en komplimang? idag :)

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös- ja
Playat?- nej, hade inte tänkt mig det heller. 
Gjort något riktigt dumt? ja
Gjort något du verkligen ångrar?- ja
Varit nykter på nyårsafton? - ja
Åkt ambulans? - nääe
Gjort nåt olagligt? HAHA, ja
Blivit polisanmäld? - nej :)
Slagit ner någon? - beror hur man ser på det ;)
Skämts över dina föräldrar? - ja
Skämts över dig själv? - ja
Sagt jag älskar dig och menat det?- när jag säger det, menar jag det
Tar du droger? - nej
Dricker du? - nej

Vad har du på dig när du sover? - stoooooooor tröja, trosor (y)
Vad hatar du verkligen? - en viss liiten bitch !
Varit kär? - ja
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? - ja
Är du ensam nu? - typ xd

SENASTE PERSONEN SOM:

Såg dig gråta? - i skolan tror jag xd
Fick dig att gråta? - mitt förflutna
Delade en cigg med? - celina, tre veckor sen tror jag !
Du gick på bio med? - pappa och bror :)
DOM SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? - nej
Kramat någon? - ja
Pussat någon? - nej
Köpt någonting? - ja
Sjungit? - jaou 
Saknat någon? - all the time

ajussteee, den e över tolv -.- palla göra om :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0