du får min värld att snurra.

FM static  - Moment of truth

ja får panik, !
över allt. orkar inte typ vara i skolan.. det är fel.
asså inte så att jag e skoltrött(det är jag, men inte det) massa är bara fel. orkar inte bry mig nu...

idag skola som vanligt, rätt söööft.
sen stack jag och evelina in t mammas jobb och typ ''jobba'' där, va en as gullig kille som hette gabriel som va där, han va typ 5 år elr nått as söt !

sen hem äta och såånt, LIN OCH ERIK I FINAAAAAAAL, !
imorgon SLUTAR paradise hotel, typ paniiiik !
orkar inte blogga.
JAG HAR VG I SVENSKA (y)
det sista ämnet jag skulle få vg i typ xd

jajaa, ska sova nu, ny dag imorgon.
vill fan va lov nu !


sommar, så jävla bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0