hejsaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan

söder - du snurrar min värld.

nu kollar jag på idol, jay gick t final, minnah och olle kvar.
OLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.

imorgon vet jag inte vad som händer, tror jag ska passa små kusinerna, deras föräldrar är ju tomte och tomtenisse på allum :)
sen ska vi många träffas hos någon på kvällen och bara vara. :)
riktigt skönt, eftersom jag inte umgås med dom flesta längre :)
på måndag bär det av t skolan igen, efter två veckor...
vet inte vad jag ska göra, tro eller säga.
blir galen om jag inte får reda snart...

har inga känslor, men är ändå lycklig nu.

ha en fortsatt bra fredag.
Love & peace.
Therese


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0