hola

idag gick jag upp halv åtta, fast jag skulle åka då xd
men iaf, dagen va tråkig, hade jullunch, sen åkte jag t allum, sen bussen t lexby, fast victoria gick så sent från skolan så vi hann bara gå av den ena bussen och sen åka tillbaka, haha !
träffade roliga personer på allum, sen missade bussen hem, så gik runt på allum och letade efter laila bagge med nadia, mimmi och max. max letade efter emil som ''försvann'' xd

jajaaa, ikväll slappa med familjen, för kallt ute för att gå någonstans :)
uppdaterar kanske senare, om jag har lust, ska nu lägga upp gamlaaaaaaa bilder på facebook :)
byeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee !

love & peace.

Therese.


jag och moster :)

Kommentarer
Postat av: fanny

Sv. :D

Tack så himmla mycket jag ska göra det du sa. :D

det var ett bra tips och så ska jag göra tack så himmla mycket. :D

2010-12-03 @ 20:51:06
URL: http://faannyhakansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0