I just can't sleep tonight, knowing that things ain't right.

Justin Bieber - pray

va i lerum igår, hade ganska skojj faktiskt :)

idag va jag på gudstjänst först, dom är så tråkiga !
jajaa, nu måste jag plugga so !
jag har skit mycket att göra så kommer troligen inte blogga så mycket idag.

dom flesta drog t winter wonderland igår, nu efter känner jag att jag typ ville gå liite, men palla en bilett för 150 kr !

hade också varit helt död idag, när jag ska plugga så mkt, så passade it,  nästa heög händer det förhoppningsvis något kul ;))

JAG HAR BESLUTSÅNGEST !
byta, sluta, sjunga, handboll ?
vet inte vad jag ska göra !





why do i keep running from the truth.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0