Jag tycker det är sorgligt och besvärligt för livet ska va härligt

Kärleken? - Labyrint

10 minuter kvar !

idag först åkte vi till minneslunden för att sätta ljus för farfar. (L)

sen åkte vi hem med farmor, åt och så, HAHA min bror lärde mig spela balck ops !
jag ägde jag sväääär !

sen öppnade vi julklappar (y)
imorgon bär det ut till torslanda :)
sen på juldagen hem till moster, fira engelsk julafton pågrund av släkt i england :)
få MER julklappar, rätt soft att fira tre ggr per år (a)

sen nyår om typ en vecka imorgon, med evelina, !
FAN VA GÖTT att få nytt år. 2010 sla bort och glömmas !
have it good, jessica skriver mkt t mig på facebook, hon har ett liv :D


ooooooooooldpiic !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0