JULAFTON !

WOHOOOOOOOOOO!

mamma kommer och hämtar oss snart, eftersom vi firade tidigare med farmor igår så firar vi med mamma nu på julafton.
vi ska åka in till torslanda och vara där runt tre, någon min moster känner typ, fatta inte men skitsamma :)

säger allt jag fick i ett annat inlägg :D
det är en vecka kvar till nyår, vill ha det nuuuuuuuuuu !
vet inte om jag orkar med en dag till med 2010 !
gött med nytt år, ny människa, nya känslor, allting nytt !
(säger det varje år men detta året har varit uselt, vill bara glömma men kan inte)
så nu är det allvar !

men hörs nog inte mer under dagen, kanske senare när jag kommer hem från torslanda, men vi ses någon daaaag !

HADE GÖTT NU FÖRFAAAN !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0