kanske borde man alltid försöka en gång till ?

det är verkligen värt ett försök till, flera antagligen, men inte säkert att det kommer funka.
om det inte blir bra, hur ska då året bli. speciellt sommaren. ingen vill ju bråka med någon i början på det nya året, men kommer det hända i år ?
är så ledsen över det som hänt, det borde egentligen inte hänt. vet inte vad jag ska säga, vet inte vad jag ska göra.
vill bara ha det bättre.
jag förlorar på det. inte bara en vän...
jag vet hur det är att önska något så hårt, men inte kan få det att hända. önska att det aldrig hänt, men inser att verkligheter är verklig.
att säga förlåt är inte allt, det är ett litet ord, men så stor mening för vissa.
ibland räcker det inte, och måste kämpa sig tillbaka.
Det är den svåra vägen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0