lov !

you can get it all - bow wow

idag va det julavslutning.
imorse trodde jag det va jullov. så jag försov mig, men hann iaf :)
så typ pratade vi bara om hur året har varit, sen gick vi t änglahallen så sjöng viktoria, sen lästes de dikter och så va det prisutdelning.
sen fick vi betygen osååå...
haha, bra betyg, noooooooooooooooooot.
jaja, bara ett ig HAHA xd
men ska satsa mer nästa år !
sen åkte jag in t stan med lisa och emelie, köpte julklappar :D
har tre kvar (y)

så nu är jag hemma och är sugen på godis !
imorgon ska jag bara vara hemma, softaaaa.
ska inte vara med någon eller göra något.
kanske jul på liseberg på kvällen bara (a)
fixar min facebook nu, så ska fortsätta med de :D




fjortisar eller vad ? ;o :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0