palla plugga lixxxxxxxx.

DITT LIV
Vad heter du?

therese

I mellannamn då?
anna (annatherese)

vart bor du?

partille och utby
Trivs du där?
jadåå

Brukar du läsa horoskop?
Om jag läser någon tidning, ja

Har du körkort? 
Nej
Äger du några converseskor?
ja

Favoritdjur?
vet inte :)

Vad spenderar du dina pengar på?

oj, massa, :)

Festar du?

Nej
Sprit, cider, vin eller öl?
cider !
Brukar du bli för full?
nej !

Antal kuddar i sängen?
hm.. 5 haha !

Kan du baka bullar?
Svårt?
Mc donald's eller burger king?
Iom jag måste välja... donken
Är du allergisk mot något?
nej

Äger du ett busskort?
ja

Dricker du blå, grön eller röd mjölk?
vit ;) nää men grön

Vad åt du till frukost?

ingenting, äter inte frukost.
Hur ser du ut idag?

Förut jeans, svart linne ett t linne, sen grå tröja över det, nu jeans och tjockis tröja ! :)

Har du haft sex idag?

nej, inte träffat linnea... än ;)
Nästa mål i ditt liv?
oj, någon gång flytta långt bort med någon jag tycker om !

Vad såg du senast på tv?
the hills tror jag :)

Hur svarar du i mobilen?
beror på vem som ringer osv, men typ hallå, eller hej :D hemma säger jag hej det är therese :)

Antal timmar sömn inatt?
nio ;o :D
Sov du ensam?
Ja

SENASTE PERSON SOM

Sov i din säng:

Jag?
Såg dig gråta:

oj, detva i skolan så...
Fick dig att gråta:
mitt förflutna
Du delade en drink med:

haha drink xd
Du gick på stan med:
kmr inte ihåg, va så längesen !

HAR DU NÅGONSIN

Sagt "jag älskar dig" och menat det?
Ja
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag?
afan !

SAKER

Dricker du?
nej, dricker inte

Vem är din bästa vän?
victoria, julia b, linnea hedlund och några t :)
Vart vill du gifta dig?

om jag vill gifta mig på stranden, utomland eller i kyrkan :)
Har du varit kär?

Ja
har du ett jobb?
Nej, skola
Gillar du att ha folk omkring dig?
Beror på

Är du ett hälsofreak?

Nja haha(a)

DE SENASTE 48 TIMMARNA
Gråtit?
Nepp
Köpt någonting?
haha nej :D
Varit sjuk?
Nej
Träffat nån ny person?
Ehm.. Ingen aning haha
Saknat någon?
Ja
Kramat någon?
Yes
Kysst någon?
nej

SENASTE
Låt du hörde:

gott nytt jul HAHAHAH !

Film du såg:

kommer inte ihåg va den hette, hehe
Drink du köpte:
haha xd
Sak du stal:
inget :)
Mat du åt:
oj, hmm...skolmaten
Gången du åt en 7-Eleven korv:
aldrig gjort ;o


SENASTE

Senaste människa du slog:

victoria :D
Senaste stora bussresesan?
ingenaning :)
Senaste långa telefonsamtal:
kmr inte ihåg några veckor sen :)
Senaste dusch:
Igår kväll
Senaste irritation:
victoria -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0