plugggggggg, igen...

sitter och pluggar idrottshistoria och ledarskap, prov imorgon, lagom kul. :(
ska faktiskt ta lite paus och se paradise hotel, sen äta, sen plugga igen typ. sen i helgen måste jag plugga so oxåå, har prov på måndag, och läxa :(((((

idag va d simprov, va la skojj, typ ? :)
HAHA FAIL, bara tre pers hade INTE omprov i no, resten av klassen hade xd
sen eftersimprovet ätaa, sen direkt till luciaträning. luciatåg på måndaaaaag.
sen va de ba svenska, sen slutade vi :)

NICE BETYGEN SÄTTS PÅ MÅNDAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR.

orkar inte bry mig, måste ha lov, nu i slutet av dagen jagvet inte...det va typ cepe...


jajajaaa, måste gå paradise hotel börjar nu...


det kanske blir byte för mig... får se...





















jag är kär, så jävla kär att jag dör, det är heöt sjukt. man kan inte bli mer kär !
;$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0