plugggggggg

fight for love - elliott yamin

sitter och ''pluggar'' just nu :(
om jag inte skulle haft ett jävlaa no omprov imorgon kunde jag börjat 11 ;oooo
för vi ska ha simprov, jävla fucking no :(

det är skälet t att jag inte har bloggat, haft fullt upp, betygen sätts på måndag innan fyra ;o
hade två prov idag, matte och musik, imorgon, no och simprov och på fredag idrottsprov, som jag MÅSTE få bra på, har typ ig :(
måste göra om min bildanalys oxåå -.-

idag har la varit okej, hade en kvarts fotboll för vi va hela klassen + marcus som skulle ha oss va utelåsta i 45 minuter, så vi hade snöbollskrig :D
victor  stog och gömde sig bakom mig, sen vanligt, på engelskan satt jag me victor och sam, HAHAH dom suger på engelska -.-
sen matte, satt uppe med victor och viktoria :D
sen läxläsning och prov och sånt...

myyday, nu bilder från i lördags snodda från linneaaaaaaa :D
hittar länken på sidan ;))







Love & peace
Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0