10 sanningar du kanske inte visste om mig !

Alexandra burke ft. flo rida - bad boys.


1. jag älskar att sjunga, jag gör det heeela tiden !
2. när jag är trött skrattar jag åt INGENTING ! 
3.jag älskar att läsa, vissa böcker kan jag läsa i flera timmar !
4.jag kan bli kär lätt, men har bara varit RIKTIGT kär två ggr.
5.jag litar endast på tre st, två är mina bästa vänner, en är bara en ''vän'', det värsta e att två stycken har svikigt mig flera gånger...
6. jag tittar alltid i smyg på en viss person, och kan kolla på han i smyg hurlängesom helst...
7.jag lyssnar nästan bara på låtar som påminner mig om saker eller sånna som passar in på mig exakt.
8. jag har as mycket knä problem, har varit RIKTIGT nära att sluta i fotbollen för det.
9. jag har förlorat många vänner när vi började sjuan, dt är som man säger, vänner kommer och går...
10. jag har funderat på att byta skola i kanske fyra månader, men har fortfarande inte kunnat bestämma mig...

där har ni det, och jag ska börja lägga upp en låt i början på varje inlägg med kursiv stil längst upp. idén kom från
taffo.devote.se !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0