alla hjärtans dag mys :)

Kat Deluna - Calling you


Glad alla hjärtans dag (L)
själv har jag tillbringat dagen med nils, john ebba evelina och karin. :)
vi kollade på film, kollade lite gamla foton på evelina, och sen bara pratade.
sen stack dom så va de jag karin och evelina kvar så gjorde vi typ ingenting, sen vid kvart i tio stack vi ut. gjorde en sak....
jag berättar nt, berättar bara för mina närmaste....
men sen stack alla hem och jag kom hem för kanske en halvtimme sen, nu sitter jag här, helt hes ska snart hämta en halstablett, och gå ner och ta min vanliga tablett :)
men hoppas alla har haft en riktigt mysig dag, det har jag ! 
och ha en fortsatt mysig kväll. 
xoxo/ therese.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0