AS ROLIG DAAAG !

haluujj,idag va de skola osåå. kom ''försent'' till dansen, stack till willys istället så vi kom en halvtimme sent -.- vi bah ah asså dom släppte oss försent -.-
HAHAH xd sen dansa oså xd 
sen stack jag daniella och julia hem till daniella, vi satt och nörda google översätt med ljud HAHAHAH det va svin kul xd blev beroende fan ;o
sen ut och åka pulka, så mötte vi gurra mattias och john, dom åkte snowbord från en as läskig backe ;o
hahaha stackars gurra, han åkte över ett hopp sen fortsatte han åka så åkte han över en hög med snö sen ramla han xd 
han bah ahh, min arm måste kolla om den är bruten så stack dom :(
vi fortsatte :)
HAHAHA VI ÅKTE PÅ FÖTTERNA JAG OCH JULIA, i promise om man åker på en fort går det skiiit snabbt, gjorde värsta kullebuttorna och rulla ner från backen HAHAH xd
aja sen hem till danni ta på oss saker, sen sticka till fotbollen så träna vi oså. asså den nya tjejen som testar i vårat lag, Lisa, HON ÄR SVIN ROLIG ! jätte snäll också, hoppas hon stannar, skulle bli hur kul som helst :)
juste, jag nämde det kanske i förra inlägget, att vi sjög för linnea i bamba, HAHAH ALLA KOLLADE PÅ OSS, dom busvisla oxå och bambatanterna bara stog och log :D xd 
HAHAH HON SKÄMDES IHJÄL !
aja, det va min dag, KANSKE bloggar snenare, ska kolla repris på efterlyst missa det igår, för jag va tvungen att plugga, men hare göööööööt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0