en mening, tre ord.

dear mr. president - pink


häääääääj.
jag är överdriver trött har ont i huvudet, oh what a surprise ?
men iaf... kollade lite melodifestival förut, förlåt. men de söög :(
nu sitter jag här är skit sur för spotify funkar nt just nu i vårat heeem. det suger fett. !
förut va jag och min bror ute i snön, man blir aldrig för gammal ;)
HAAH så jäva mke snö, kom upp till mina lår i våran trädgård ;o
sen stack vi till mamma och packade, på tosdag bor jag någonannan stans :)
wiihhuu.
och på måndag är första dagen på änglagård :o
jag e fan närvös, tänk endå första intrycket. gud :(
men först till lexby då. fick veta igår att emily bergkvist ska börja i 6a :)
funny for them.
assååå fifan idag hade jag sånt här galet shopping sug:)
men nejdåå, får nt köpa mer kläder min gaderob är för full. :(((
det suger men jag sparar pengar ju, har runt 1000. som jag gäääääärna skulle kunna köpa upp för nu :D
men vi hörs nog senare, annars hörs vi imån.
bye lovers (L)

tagen av moooii :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0