goddaaayy :D

baby - justin bieber
Hola blogreaders (a)
idag va de skola som vanligt, hade vikarie på dansen som va mkt bättre än hon vi brukar ha :D
imån klockan nio ska jag till änglagård och snacka med rektorn osv. karin ska oxå dit, fast prata med studierektorn :)
haha nicholas ville att jag skulle komma in till änglahallen och säga hej, HAHA det låter rätt roligt endå. xd men får se...
idag blev jag klar med min klänning, blev rätt så nöjd, tog bara fyra gånger att göra :D
bild får ni se imån, så håll ut :D
imorgon kväll blir det även bio med emelie blom, evelina, karin och ebba. vi ska se valentines day :)
kommer bli super, helt säkert :)
nu ska jag läsa lite bloggar sen lägga mig i sängen och läsa twilight, böckerna är så mycket bättre än filmerna :)
aja, sen ska jag nog sova. är super trött.
men vi hörs imån, då får ni nog ett resultat om jag byter eller inte.
lexby är ju endå en så mysig skola...
aja... men vi hörs. hejdå (L)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0