LÄDIG FROOM THAA SCHOOOL :d

hallooo, jag ska nog ändra min design och sånt snart... lite mer vår och sommar stil, och ändra header.
nog om det.
nu är flyttgubbarna här och hjälper oss med massa lådor och sånt, dom är sena typ tre fyra timmar xd
dom skulle kommit tolv.
jag har väntat i 15 minuter på att blogg.se ska komma fram för dom typ håller på att stänga av internet.
men nnu har jag tilfälle, jag kommer somna i ett annat hem idag :D
allting är tyvärr nt klart i den andra lägenheten så....
men dagen, mamma väkte mig nio efter som flyttgubbarna skulle komma 12 så skulle jag städa, jag va klar kanske halv tolv så jag har typ gjort INGENTING xd
men jag kunde nt äta frukost för min mamma ''glömde'' att jag va tvungen att äta, så jag åt ingen frukost så vid tre kände jag mig hungrig och jag och mamma stack till donken i partille och hämta mat...
sen nu har vi ätit flyttgubbarna är här, sen kommer en städfirma, SLIPPER STÄDA, TJIIIHHOOO :d
så jäklaa gött att va ledig från skolan, även om jag nt kunde sova länge så är det skönt, skulle ju ha so prov idag, nu får jag chansen att öva lite mer :)
kanske blogar senare om vi har internet annars får detta duga :D
se yaa (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0