now you'r comming down to earth.

18 and life - erik grönwall

helloo ! 
asså förlåt för dålig uppdatering, men jag är så stressad, har prov hela veckan typ, och imorgon flyttar vi och jag är nt färdig packad !
och jag kommer nt ha internet i kanske 1 två dagar så ståå ut :D
jag är sjuuk, vakna med världens huvudvärk, INTE KUL !
senare kanske jag kollar på saw 2, om jag vågar, HAHAH. trodde jag skulle dö igår, jag satt fan och skakade när jag såg första filmen:(
men det va mörk och kväll också så, men att kolla på dagen blir man ju nt räddare, iaf nt jag :d
ikväll isit trääääniiiig :D
så kul. att träffa alla igen, har nt haft tid att träffa massa nu eftersom vi har bytt skola :)
jag säger bara fuck you, på nils berra och john...
dom är i åre och åker skidor och har kul...
ikväll ska vi äta en av mina favorit rätter, THAIMAT :d
hahah, yee everybody loves fastfood ? xd 
jag lääänngtar till sommareeen, men jag sitter vid brors dator så kan nt lägga in bild elr nått.
men uppdaterar senare för ajg tror jag uttråkade er (Y)
later (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0