This is it !

hääääääääjjj.
ja, de är bestämt, jag karin och evelina ska byta skola...
asså denna skoldagen va en av dom värsta i hela mitt liv.
grät hela dan, så jäääkla svårt att lämna alla man har lärt känna och delat massa minnen med.
börjar redan efter sportlovet tror jag.
jaaooo.
idag va de bio efterskolan, med emelie evelina karin och ebba :D
valentines day. :)
riktigt bra va den ! 
jag hämtade även mitt paket från katrins. :)
lite skojjsigt va de med där... 
ebba snodde även en kondom av mig HAHAHAH vi hade värsta cat fajten (a)
59 kom en halvtimme försent typ ;o
så vi tog 58 istället :)
denna dagen, slutet, så hiimla mysigt. :)
min mobil laddades ur :(
på söndag ska jag göra en speciell sak eftersom det är alla hjärtans dag :)
thihihihi. bara eveliiina vet :D
kanske skriver om de efter, är inte säkert...
ajaaa. sista dan. känns endå förjävligt !
jag kommer sakna att gå min och linns dagliga runda på skolan xd HAHAHAH.
nu ska nt jag blggaaa mer. imån ska jag ppackaaa, that sucks ! 
byyyeee (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0