traaaiining :)

Reason to love you - Gaute

halloo, jag är piig men sjuk :(
inatt sov jag hos evelina med karin, jag måste säga evelinas kattungar är bara fööööööör söta dom kommer in på alla mööjliga ställen xd
vi la oss vid två eller tre, upp åtta :(
träning i änglahallen :D
camillas buss va sen till allum så hon missa den andra bussen :(
så tränade vi, jag tror inte jag har tränat så dåligt på jätte länge, jag skryter nt att jag alltid spelar bra, men jag va vääldigt dålig idaag :(
HAHAH, när vi skulle hem så följde lisa med en bit så hon visa massa vägar igenom skogen och det va is och massa snö och vi gllllleeed ner HAHAH SJUKT KUL !
på en ganska så brant backe åkte lisa på sin väska, så hoppade hon åt alla sidor sen hon bah jag säger en sak: åk INTE där det är livsfarligt.
sen bah, jag måste åka igen. FATTA VA JAG FLABBAA :d:d::d:d
sen hem, duscha oså, ensam hemma, bara å götta sig :D
och jag är utan mobil :(
jag glömde den hos evelina. men möter kanske upp henne senare :)
men nu tar jag massa brustabletter, halstabletter och te :(
jag är sjuuuk and that sucks !
men, vi ses nog lite senare, bye (L)

Kommentarer
Postat av: evelina

förlåt för att du nt har fått din mobil än :(

mhaha, glömde den ju idag på träningen oxå :$

aja, du får den imån babe (Y

2010-02-18 @ 23:33:29
URL: http://taffo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0