you know you love me, you know you care.

hejjsan :)
idag är jag sjuk igen, vaknade med en äcklig spykänsla och huvudvärk, men gick och la mig i soffan en stud så känslan gick över men inte huvudvärken gick inte över, så jag satte på tvn xd
nu har jag pecis ätit,  och bara hooooopppas att evelina loggar in på msn, så jag kan snacka med henne, för hon har min mobil. :(((
ikväll blir det att kolla efterlyst, det är rriiktigt bra, det är lixom intressant :)
stackars mig jag kan nt vara med på träningen imån :(
men troligen kommer jag till första dagen på änglagård på måndag :)
juste, jag har en till blogg, men den säger jag nt, för där skriver jag om mer personligt, MOHAHAH.
nu ska jag checka in lite bloggar, lägga in ett inlägg i min andra blogg, sen typ läsa sen se på efterlyyyst :D
men ses kanske senare, ha de bäst ! ;d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0