you are the best !

hejjsan :)
jag har nt hunnit skriva idag, har packat massa sen kollat på träning och så...
men nu sitter jag här, åt en riktigt god middag, har kollat på glee, och ngn susan boyle dokumentär, fast bara lite, den av rätt tråkig !
imorgon ska jag till lexby skolan, rensa mitt skåp, hämta mitt musik prov om hadar är i skolan :)
sen hem, kanske se på bio med pappa och mathias, vilket jag INTE vill -.-
nästa söndag är det en träning med lag från hela göteborg :D
nt hela lag typ tio utvalda i ett lag...
jag kom meed :D
fast vet nt om jag kan...
det är mitt efter flytten och min brors födelsedag och så...
vifårse ;D
jag och camilla snackar loovvee on msn :D
its funny :D
jag flyttar på torsdag wiiihhuuu :D

men nu orkar jag nt blogga mer, bloggar mer imån om jag hinner xd
hejdå (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0