you'r my sun when the rain is fallin.

you'r my sun - incu

hejjsaan, idag vaknade jag halvtio ;o
jag brukar inte vakna så tidigt ;o
iaf, pappa jobbar denna veckan, sen kollade jag på tv bror vakna runt elva halv tolv.
sen satt jag vid tven, sen slog jag på datorn.
seen skulle jag duscha, va helt varm, herregud jag va kokhet ;O ;)
aja jag duscha sen ringde evelina sa att vi skulle ta 20 över 2 bussen tror jag, så ringde pappa efterde, och snacka i enhalvtimme om byte till änglagård osååå. 
bara för de missa jag bussen och så fick jag nt åka, för jag är as hes oftast så...
jag har sjungt AS högt när bror va borta ;)
jag har lyssnat på AS hög musik :D
jag har DANSAT VILT för mig själv (a)
men senare drar jag till evelina ska sova där med karin sen ska vi till träning med NICLAS ALEXANDERSSON ! 
han har spelat i blåvitt och landslaget nu är han tränare på änglagård :D:D:D:
kmr ha han en gång i veckan :)
haha jag säger alltid fel jag säger lucas alexandersson hela tiden -.-
dte e störande för att lucas är störande ;)
så... snart drar jag till evelina, ska bara lyssna på AS hög musik en stund :)
see yaaa (a) (L)
på måndag är det ny skola, asså det går faktiskt inte att beskriva mina känslor, det är sorg men endå gladhet. jag vet ! sjukt, men så är det :)
xoxo/ therese.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0