älskling (L)

började med planering sen eq, sen gympa med basket -.-, sen svenska -.-
ola typ skällde ut mig för att jag inte va på omprovet fast jag va där och knackade dörr i tio minuter -.-
han bha näää, jag kom 12 över då va nt du där ! jag tog fan halv tre bussen -.-
ÅÅÅH, FAN VA STÖRANDE JAG HATAR HONOM, JÄVLA PEDOFIL ! 
men iaf. sen rast, bamba. sen engelska kollade på en film och australien, döö kul -.-
sen sluta vii, åkte hem, sen drog jag till allum med nästa buss, :)
köpte en tröjja, och present till ebba, thihihihi (A)
FÖR EBBALINA KARLSSON FYLLER ÅR IMÅN, hon är ingen vanlig ebbalina karlsson, hon är DEN bästa ebbalina karlsson (L)
älskar dig ebba (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0