Hola :D:D

nu sitter jag här, har nästan precis städatfärdigt, okejj en timme sen typ -.-
men iaf. idag va de träning. RIKTIGT ROLIG VA DEN, fast jobbig -.-
om jag skulle förklara, då skulle ni bah, men det är väll nt jobbigt, så jag skiter i de :D
sen hem, äta lite piiizzaaa, sen duscha oså. stääda -.-
mamma kommer tidigare idag och hämtar oss, bror ska ha match :)
HAHAH innan träningen ebba va för go, hon stog på andra sidan för där e de oxå en dörr och peka och roppa, härä är det öppet, sen när hon skulle testa fick hon ett glatt smile, och så öppnades inte dörren, HAHAHAHAH alla börja skratta,  det kanske inte låter roligt, men det va roligt :)
jag sitter och lyssnar på en uuuunderbar låt.
ni MÅSTE lyssna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0