Hooollaaa (a)

vaknade nio, åt gjorde i ordningen mig för träningen, sen stack jag till träningen.
sheeiit. det va ganska jobbigt kan man säga. GAAAAAH, de va as läskigt ! 
jag typ kände att jag hade ont när jag andades, då gick jag till eter han bah andas såhär, så skulle jag andas på ett speciellt sätt, sen la jag mej ner på golvet och andades så som han sa, helt plötsligt tappade jag andan, asså jag ville bara skrika men jag kunde nt, jag trodde jag skulle dö ;o
fast jag tappa typ andan i 5 sekunder bara, men endå.
aja sen hem, fick vänta och duscha för min bror duschar i ååååååår. -.-
sen duscha jag, elr ah bada :D ahha i en och en halvtimme typ (a)
sen åt jag lite, mamma förlara hur mitt rum skulle se ut när vi flyttar, det kommer bli riktigt snyggt ! 
vill bara flytta in nu ! men, mindre än en månad kvar nu (y)
nu lyssnar jag på musik, ska nog se en film snart. jag e sjuukt sugen på godis, måste stå ut, THAT SUCKS -.-
bloggar senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0