Lyckad fredag, med disco ? :)

hejjsssaaaan :)
idag började vi halvtio slutade halv 4 -.-
bussen va sen så vi kom försent men typ bara fem minuter :)
vi åkte pulka (a)
det va endå ganska kul :D
sen lunch massa lektioner oså xd 
vi hade kati i so ;o
och hubbe i projekt -.-
kan det bli bättre ! ÅÅÅÅHHH !
men iaf. sen hem äta, sen typ direkt till sanna med karin julia och evelina, det va därför jag nt hann blogga förut :(
sen typ va vi hos henne v och deeeega, sen vid halv 8 typ, stack vi till fjällboskolan, dom hade typ disco där. HAHAH xd
så vi gick in, dom märke nt att vi va för gamla, sen snodde vi pennan som man målar på hönderna för att visa att man har betalat, och måla sen stack vi in, helt dött va de typ ett tag, sen bah. nu livar vi upp detta, vi bah ska du nt dansa oså vidare. HAHAH xd
mini zac efron ville dansa med karin :D
aja vi va där typ till tio ?
asså de va en kille med typ tio tofsar på varje ben, dom hänger nt med här i utby xd
HAHAHAHA, sen hem tillsanna va där lite, martina och hennes kompis kollade på high school musical och en scen där det bara va zac efron så jag evelina och julia fastnade där, sanna bah, men kom nu xd
sen hem nu sitter jag här under täcket och äter macka och dricker mjölk :D
bloggar senare/imån ? :) <3

Kommentarer
Postat av: evelina

HAHAHA, jag typ tänkte att vi skulle ha mys kväll framför teven, men mktmktmkt bättre att gå på wb gothia discot (Y)(Y) :D<3

2010-01-30 @ 13:26:24
URL: http://ttaffo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0