måndag....

ingen läser min blogg typ, hhhmmm... undra varför. jo den e ny ? ! xd
men iaf. skolan va la helt okejj, lina malin och rasmus har kommit hem. HELVETE VAD DOM E BRUNA !
hahahahaha spanskan va as rolig :)
sen skulle jag egentligen göra omprov... men jag hade inte övat ordentligt så jag gör de nästa vecka :)
sen bussen ''nästan'' hem xd
jag gick av vid besebäcksvägen, kände mig typ snurrig på bussen och kunde nt andas xd, plus att jag blev mosad av fredrik och jakob och max -.-
så jag gick och snacka lite med stefan och hanna (a)
sen mötte jag evelina ebba john gurra nils och berra så gick vi typ 200 meter sne kom bussen så tog vi den hem.
sen stack jag till mamma, hämtade mitt busskort :D
yesss, jag hitttaaaddee de :D
nu snart drar jag nog hem till pappa igen :)
seeyaaa later :D
puss/ thereseeeeeee xd

Kommentarer
Postat av: ssuperman (a

haha, jag sa ju att du skulle hitta busskortet (a)

2010-01-18 @ 17:41:43
URL: http://ttaffo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0