ngdomsmottagningen... lääääs !

idag va de skola som vanligt, fast jag tog spruta på morgonen. INTE KUL !
mamma körde mig jag kom mot slutet av gympan, sen matte, sen hade vi lunch. dt va nt gott i bamba HAHA xd
sen bild, spanska och planering, sen skulle jag ha omprov i no MEN jag visste inte om det va sal 11 eller 12 så jag knackade på båda. men ingen öppna så jag stack, jag gick till parille bibliotek för jag ska skaffa bibliotekskort i partille. jag älskar ju att läsa.
så fick jag en lapp på vägen ut mötte jag mikaela och lydia, dom skulle till ungdomsmotagningen, mikaela bah, följ me. så följde jag med dom. dom öppnade tre så vi gick in.mikaela skrev på en lapp, men det skulle ta för lång tid att öppna. så vi skulle gå igen, så mötte vi precis linus och dennis, HAHA dennis skulle ha kondomer xd
sen typ snackade vi lite med dom, sen stack vi till bussen. på bussen mötte vi ivan, snackade med honom sen skulle han av så sa vi hejdå osååå.
sen gick alla hem, och min fetto data fuckar upp -.-
jag som skulle se på film när jag kom hem :(
men jaja, nu ska jag snart äta och måste ladda min dator, hörs senare... :)
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0