OLLALALLAAAA ^^

hejjan, snabbt inlägg :)
idag va en riktigt rolig dag i skolan, tkr jag :D
den gick snabbt och allt blev så bra, riktigt härlig dag :D
jag lånade en bok i biblioteket, den heter glöm inte mig, det är en 15 månadersbäbis som blir kidnappad och en tjej som är sjutton år som är deras granne hennes mamma blir misstänk för att ha gjort de när hon va full.
dne låter inte så bra, men den e bra :)
jag ska oxå skaffa lånekort i partille och senare ska jag låna 14 år till salu, mikaela sa att den va riktigt bra och att den va värd att läsa, HAHA jag älskar att läsa, riktigt bra böcker kan jag läsa i timmar :D
nu ska jag sociala mig med mike lite på msn och spela spel, MAHAHAH :d
imorgon är de torsdag och på fredag är det studiedag, RIKTIGT SKÖNT ! :) <3
sköt om er (L)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du verkar ha problem med din blogg. ?

fast det va rätt coolt att det kom en annan design när man ska komentera -.-

2010-01-22 @ 12:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0