snabbt inlägg.

nu har jag kollar på, Marley & Me. den va as bra, och sorglig.
men iaf... imån ska det bli träning, fast kl tio -.-
men när det gäller fotboll kommer jag kunna komma upp ur sängen iaf :)
nu ska jag fixa mig inför sängen, är nt trött egentligen, men mååste sova, annars kommer jag vara trött på träninge, INTE KUL !
idag va jag vid nya lägenheten, och gick och kolla hur långtid det tar från lägenheten till bussen, DET TAR 6 MINUTOS :) nu här i utby tar det ungefär en kvart, ganska segt -.-
jajja, ska snart nana så... se you guys tomorrow. (a) my english is noot good :D
goodnight (L)

bilden är såååå vacker -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0