torsdag = lång dag och träning.

hejjsan (L)

idag va de skola började åtta, kunde nt komma upp ur sägen, gaanska så vanligt.
ah innan slöjden satt jag och frös och snacka med evelina, jag bah. jag är säker på att brandlarmet kommer gå bara för att jag fryser. gissa vad som händer när jag kommer in till slöjden och av någon anledning stanna precis under den ringande klockat och hoppa till as mke. ja BRANDLARMET GÅR ! alla springer ut, hahaha halva 7d hade gympa kläder på sig xd
jag fick låna majks tröja, tack majkiie :)(L) så jag frös bara lite, asså fan va smarta, toastmaskinen blev överhättad
-.- och påvägen ner RÅKADE JAG putta till anton enoksson in i någon xd HAHAH, aja sen rusar alla in, fortsätta med  min klänning då. kanske blir klar om två tre veckor...
dans sista lektionen kunde nt vara med hela, för mitt jävla knä. sen halvbussen hem, som vi alltid hinner med och slipper knöka :) sen hem äta vila lite oså, sen träna kom exakt en minut i sex jimmy bah den e fem över jag bah neehheee xd 
iaf, malin n kom och kolla och sofie -.-
hade strechings sak xd
hahaha dom filma in allt alla glömde typ de -.- jag och linnea a kan man säga klantade oss och flummade HAHAHAH, så dom särade på oss, fast vi gick tillbaka till varran och massa, dom va nt nöjda kan man säga xd
sen hade vi styrka typ hinderbana och basket ? xd 
aja sen hem, duuuscha. tog en macka satte mig här och kollade på tv som jag gör fortfarande, och nu ska jag ut till köket och ta en macka till :D:D:D
see yaaa (a)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0