trråkig dag äsch... läs bara texten !

hejjsan, nu sitter jag och kollar på ngt mat program xd
skolan idag va la okej ?
fast, jag hade en konstig känsla över något redan på morgonen ?
fick nog aldrig fram vad det va ? 
jag saknade iaf ngt idag. plus idag slutade jag halv fyra, det var väldigt segt.
och jag har bestämt mig, jag hatar en viss person -.- går mig på nervera -.-
imån börjar vi åtta IGEN och slutar två ngn gång.
jag ska snart göra lite spanska, har knappt kollat på orden som vi har xd
en outfit bild kommer nog snart, om jag orkar lägga ut den.
men socialar mig senare, min statestik är väldigt bra än så länge tkr jag :):):)
nt för å skryta men...
ajaa, ska nt köta mer ! hejdååå (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0