sång om ingenting.

halo snyggingar ;)))

har varit på gothia cup hela dagen idag oxå, jag hatar att vi inte spelar, jag vill spela, speciellt när man kollar på matcher. -.-

utbynäs gick till a - slutspel 96: orna och 97: orna :D
träffade folk när vi va där, först jag sanna och evelina, sen kom gurra nils och john, sen kom camilla, lina och ebba :D
sen stack ebba och lina, dom skulle komma senare, sen stack sanna, och sen evelina.
så jag camilla john gurra och nils, gick runt och kolla lite, :)
sen stack jag och camilla :)
alla skulle typ på gothia discot så dom gick tidigare. men vet inte om jag orkar gå iår -.-
imån va alla roliga matcher så tidigt, så vet inte om vi ska kolla imorgon eller åka och bada eller något :D
ska inte tjata, ni får se en bild från igår :D


utbynäs 97, dom vann med typ  8 - 0 xd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0