intressant att veta ? ;p

bonjour ?
haha kan it franska.

nu är jag ttyp övertrött, jag är pigg ;d

imorgon blir det en väldigt mysig dag, om jag it sa det i förra inlägget ;o
ska iaf va med julia berg, ebbalina, mike, och viktor alm, haha hoppas jag it missade någon :D
vet inte vad vi ska göra men senare mot kvällen ska vi se på film hos mike, supermysigt !


och det är inte långt kvar t london nu, åker på tisdaaaag :D
kommer typ bo mitt i stan :D
läängtaaaar (L)

jajaja, bloggar mer imorgon, ska it tjata mer, så.

lots of love, t



linnea kommer hem snart, älskling har saknat dig enormt !
två hela veckor utan dig, har it varit lika roligt (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0