He has made me realize that I love Him.

Hola, inte skrivit på åååår.
men pallar nt, men jag drar in ett inlägg när jag orkar xd

kom hem från tunisien med ett sadface, träffade nämligen en riktigt snäll och underbar kille där, men åkte somsagt tidigare än honom, och han var verkligen helt underbar, går nt att beskriva...
haha, inget mer om de nu.

har kollat på gothia hela dan idag, sen efter drog jag och evelina och spelade fotboll med mattias och ali. :)
utbynäs p96 är vidare t a - slutspel :D:D:D:D:D
imorgon ska vi se på deras sista match i gruppspelet, det är redan klart att dom går vidare hur det än gå imorgon, direkt efter den matchen ska vi gå och kolla när öis spelar :D
sen har jag ingenaning xd
jag kommer kanske lägga in blandade bilder från sommaren, efter jag orkat lägga in dom på facebook :D
som sagt, det är ingen ide att jag säger att jag kommer uppdatera imorgon, för det kommer jag nog inte, men vi får la se :D
aja, ses senare !
smell ya later (a)










He is not like any other guy I've met. he is different. he is special. He is wonderful. there is something about him that makes me realize, I fall easily, too easily. that a single kiss makes me fall head over heels. for a guy. that is fantastic.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0